Salgskonsulent i Aalborg - Food
Brænder du for at vejlede og levere ekstraordinær kundeservice? Så er du måske den salgskonsulent, vi søger til at betjene vores kunder i de nordligste egne af verden. Bliv en del af et specialiseret team, hvor din ekspertise og rådgivning gør en forskel for vores kunder inden for foodservice.
Om stillingen som Salgskonsulent
Vi kan tilbyde et spændende job, hvor du i samarbejde med det øvrige salgsteam er ansvarlig for salg af vores brede sortiment til private og offentlige kunder i Grønland. Dit fokus vil primært være salg af vores spændende sortiment af foodservice.
Som salgskonsulent handler jobbet ikke bare om at sælge. Hos os bliver du kunders primære inspirationskilde, deres ekspert og deres sparringspartner og din specialviden vil sikre dem de bedste løsninger.
Dine arbejdsopgaver vil være:
• Ansvarlig for at vedligeholde eksisterende kundeforhold samt udvikling af nye kunder indenfor foodservice og catering
• Behandling af forespørgsler fra kunder, herunder udarbejdelse af tilbud og ordrebehandling
• Daglig kundekontakt i forbindelse med forespørgsler, tilbud, ordremodtagelse og kunderådgivning
• Deltagelse i afdelingsrelaterede projektopgaver samt administrative opgaver
• Budgetansvarlig for egne kunder, samt salgsrapportering, opfølgning og performancemålinger
Jobbet har udgangspunkt fra vores kontor i Aalborg, men indbefatter ca. 90 rejsedage om året, hvor du vil være på salgsrejser på den grønlandske vestkyst.
Vi vægter samarbejde på tværs af organisationen højt, så det er vigtigt, at du trives med at have en tæt dialog med kollegaer fra
andre afdelinger og også her er du serviceminded.
Lidt om dig
Den ideelle kandidat har flere års erfaring indenfor foodservice branchen og er evt. uddannet kok eller tilsvarende, eller har erfaring fra lignende stilling, hvor rådgivning af kunder og salg har været en stor del af hverdagen.
Du kan se dig selv i nedenstående punkter:
• Du har i dine tidligere ansættelser været beskæftiget med opsøgende salg, og har derigennem fået erfaring med opbygningen af gode kunderelationer
• Du er ansvarsbevidst og struktureret i forhold til dine opgaver, og følger hele tiden op på dine indsatser
• Du har et solidt kendskab til hele Microsoft Office pakken, specielt Excel
• Du er udadvendt, troværdig, ansvarlig og det er naturligt for dig, at tage beslutninger
• Du brænder for at skabe resultater, og er vedholdende i dine indsatser
Hvem er Arctic Import
Arctic Import er en stærk familieejet virksomhed. Nordatlanten er vores hjemmebane og hverdagen her er vores passion. Takket være vores mangeårige tilstedeværelse i Norden kender vi markederne bedre end de fleste, og vi er stolte af vores nordatlantiske arv.
Service er en del af vores DNA. Vi har eksperter, der ved, hvad der skal til, og vi er stærke på produktviden og logistik. Det er en kompetence, som vi har bygget op gennem mange år.
Vi arbejder kontinuerligt på at blive Nordatlantens foretrukne forretningspartner, udgøre det stærkeste team og yde den bedste kundeservice i Nordatlanten.
Ansøgning
Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.
Har du lyst til at være med på holdet, så send din ansøgning og CV via mail til hr@arcticimport.dk og mærk den ”Salgskonsulent Aalborg”. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgschef Jesper Berg på mail: jkr@arcticimport.dk, eller på +45 25543135.
Vi holder samtaler løbende og fjerner stillingsopslaget, når den rette person er fundet.