Kundesupporter
Brænder du for at give kunderne den bedste service, så er du måske vores nye kollega i kundesupport, hvor vores stærke team har ambitionen om at levere Nordatlantens Bedste Kundeservice.
Om stillingen
Som en del af Back Office, får du 10 skønne kolleger i dit team, der sammen med dig hver dag har fokus på den gode kundeoplevelse. Det er vigtigt, at du er en teamplayer, men samtidig trives godt med at arbejde selvstændigt.
Sammen med dine kolleger skal du samarbejde med vores sælgere fra Aalborg, vores kollegaer i Tórshavn og i Nuuk, med et fælles fokus på vores kunder i Nordatlanten. Du får en central rolle i at servicere vores kunder internt såvel som eksternt. Som udgangspunkt vil du håndtere vores kunder telefonisk eller over mail.
Vores arbejdsplads er præget af et foranderligt miljø, hvor vi hele tiden skal være klar til at omstille os ud fra vores kunders forventninger, og det marked vi agerer i.
Lidt om dig og dine arbejdsopgaver
Vi søger dig, der er har erfaring som salgskoordinator, salgssupporter eller lignende. Dit primære ansvarsområde vil være Færøerne, og indeholde ordrebehandling og indkøb af nonfoodprodukter hos vores samarbejdspartnere samt varetagelse af den daglige kontakt til vores kollegaer og partnere i hele værdikæden. Men du vil også indgå i teamets andre ansvarsområder, som bl.a. omfatter samarbejde i forbindelse med disponering til vores lagre i Nordatlanten, og levering af fødevarer til hoteller, grillbarer og restauranter samt det offentlige.
Kan du se dig selv i mindst 6 af disse udsagn, hører vi meget gerne fra dig:
- Du brænder for at yde den bedste service til kunderne – interne såvel som eksterne
- Du sætter en ære i at være hjælpsom og vil gå langt for at få opgaverne løst
- Du kan overskue en lang to do-liste
- Du er systematisk og har styr på leverancer i samarbejde med eksterne samarbejdspartnere
- Du vil gerne være en del af et team og deltage i afdelingsrelaterede projektopgaver samt administrative opgaver.
- Du synes lige, at du er mødt, når det er tid til at tage hjem for i dag
- Du er struktureret og detaljeorienteret i din opgaveløsning og har fokus på den gode kundeoplevelse
- Du har et godt humør, er energisk, udadvendt og har en positiv tilgang til din hverdag
Arctic Import er en stærk familieejet virksomhed, som beskæftiger ca. 100 medarbejdere, hvoraf 58 sidder i Aalborg. Nordatlanten – Grønland, Færøerne og Island - er vores hjemmebane og hverdagen her er vores passion. Vi arbejder kontinuerligt på at blive Nordatlantens foretrukne forretningspartner, udgøre det stærkeste team og yde den bedste kundeservice i Nordatlanten.
Du bliver en vigtig medarbejder i en vækstvirksomhed med ambitioner. Din trivsel og bidrag til det sociale på arbejdspladsen er i højsæde, og vi investerer gerne i din fortsatte udvikling som fagperson.
Ansøgningsfrist
Send gerne din ansøgning i dag – opstart hurtigst muligt.
Har du lyst til at være med på holdet, og skabe dig en fremtid hos Arctic Import A/S, så send din ansøgning og CV til hr@arcticimport.dk med emnet ”Kundesupport”.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores teamleder i Back Office, Ulla Vestergaard Christoffersen på mail uvc@arcticimport.dk eller på tlf. 9632 1944.
Vi holder samtaler løbende og fjerner stillingsopslaget, når den rette person er fundet.